Tentaa.

  2011-09-27 | 23:02:26
Jaha, imorgon är det dags för min första tenta för den här terminen. Kursen jag läser nu heter "Lärarroll i utveckling" och det är en delkurs i "Pedagogiskt arbete med yngre barn", som är det jag läser den här terminen. Det är faktiskt väldigt intressant och för tillfället trivs jag väldigt bra med min utbildning.
.
Jag har även blivit inskriven som vikarie nu på vikarieförmedlingen i Uppsala kommun, vilket innebär att jag kan få jobba extra på förskolor och fritidshem då jag inte är överröst av plugg. Det känns verkligen bra, dels för att jag kommer få in lite extra pengar varje månad och dels för att jag verkligen ser fram emot att få jobba med barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0