Or am I a fool, who sits alone talking to the moon?

  2011-09-17 | 11:27:43
Jag är verkligen sämst på att blogga för tillfället, sitter mest på twitter (emelianzei) och på facebook när jag skriver något.
.
För tillfället befinner jag mig i Avesta, har turen att få vara "ledig" tills på fredag! Så då är det bäst att passa på att åka hem och träffa sin älskade, familjen och alla vänner som jag saknar sjukt mycket. Dock ska jag åka tillbaka till uppsala på torsdag förmiddag då något spännande händer då! Vad? Det får ni se efteråt, jag lovar ;).
.
Igår gick jag och Emelie ner till kingen och tog oss en varsin öl och bara satt och pratade och kollade på folk. Det var väldigt trevligt! Idag kanske det blir lite mer folk jag får träffa om några nappar på det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0