Never forget to dream.

  2011-09-23 | 09:04:03
Jaha, nu har jag tillbringat nästan en hel vecka i Avesta, och det har varit så skönt! Har hunnit träffa en del kompisar, umgåtts med min familj och chrilles familj och såklart bara haft det underbart med min älskade. Men nu är jag tillbaka i Uppsala och ska om en halvtimme åka mot skolan för en föreläsning inför tentan som är på onsdag! Sen blir det stan med Chrille, för han följde med mig till Uppis. Mys! ♥
.
Igår var jag, Anna och Elin, samt Chrille iväg på ett litet äventyr i Uppsala. Vi tatuerade oss nämligen allihopa (fast inte Chrille då, han var med som mitt stöd ^^). Alla tre skrev olika texter på olika ställen och här tänkte jag visa upp hur min blev.
Det står då Festina Lente. Det är latin och betyder Skynda långsamt. Som en påminnelse om att allting inte behöver ske på en gång och att man kan slappna av, ta det lugnt ibland utan att känna sig dålig. Jag är jättenöjd, även om jag från början inte tänkt mig att den skulle bli så stor. Men jag är kär i den. ♥

Kommentarer
Postat av: Kim

SKITSNYGG! :D

2011-09-23 @ 11:13:49
URL: http://rosaplastkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0