Tystnad, tunnel avfart.

  2011-11-16 | 16:41:24
Usch, drömde en "mardröm" imorse. Den var helt knäpp, och jag mådde jättedåligt när jag vaknade, kröp så nära pojken jag kunde och försökte somna om. Nu när jag tänker på den så är den bara helt sjuk och komisk haha. Brukar ofta vara så, i alla fall för mig när jag drömmer hemska drömmar! Är det så för er med?
.
Har precis kommit hem från stan. Var tvungen att gå till apoteket och hämta pencillin, så nu ska jag käka det i 15 dagar. Såklart har jag fått världens största piller också, hatar att svälja piller. (Okej, jag överdrev lite, de är inte så stora, men stora nog för att vara jobbiga).
.
Passade även på att gå in på garnaffären och köpte med mig två materialsatser med korsstygn, två små. De var så söta så! Letade även efter en sats med sånt där "paint-by-numbers", men hittade ingen. Får beställa från nätet ser det ut som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0