Onsdag.

  2011-11-30 | 14:47:19
Chrille är iväg på en dagskryssning med jobbet så dagen spenderas i min ensamhet! (Sitter och hoppas på att han har gott godis med sig hem från tax-freen, hehe!) Just nu sitter jag och äter galiamelon och dricker varm choklad, men snart ska jag ta tag i kartonpackningen! Inte så mycket kvar nu, kläder och köksprylar som ska packas ner.
.
Saknar en hel drös med vänner just nu, helst skulle jag vilja träffa alla nu på en gång! Men jag skänker er kramar i mina tankar så får ni som vill ta åt er. :)
.
Och något som gör mig galen är att jag är sjukt sugen på banana-skids och hockeypulver, gud jag skulle kunna dö för att ha det i min ägo just nu! Det är så kallt ute dock så jag vet inte om jag har någon vidare lust att pallra mig iväg ner på stan och införskaffa, så jag får slå bort mina tankar för stunden. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0