It was a choice between who I should be, and who I am.

  2011-11-23 | 22:02:15
Har setat och kikat igenom de tre första Twilight filmerna idag. Jag har inte riktigt fastnat för dem förut, men sett de och tyckt att de varit okej. Nu när jag har läst igenom böckerna så tänkte jag att jag skulle kika på dem igen, och känslan var något helt annat denna gång. Pluspoäng i massor! Är lite trött men ska nog slå på en till film och mysa ner mig i soffan igen, men vet inte riktigt vilken film jag ska se på nu, hehe. Det visar sig!
Imorgon ska hela dagen gå åt till att plocka saker och lägga i kartonger, flytten påbörjas! Vi ska även på lägenhetsvisning, det ska bli intressant. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0