I don't want to, want to hide. It's our world, it's our life.

  2011-11-23 | 22:56:42
På tal om filmer så satt jag precis och lyssnade på den här låten:
från filmen Jag saknar dig. Jag blir ofta väldigt känslosam när jag ser filmer som är sorgliga, inte så att jag gråter, men jag kan liksom känna mig vemodig och ledsen, känna en vilja att gråta. Första gången jag såg den här så grät jag dock. Det är den mest känslosamma film jag sett, den är så stark och den går rakt in i hjärtat och slår omkull en. Jag tyckte att den var så bra så jag kollade på den igen dagen efter, och jag skulle väldigt gärna vilja läsa boken också.
.
Om ni inte har sett den så rekommenderar jag att kolla på den, för det är den verkligen värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0