We're fated to pretend

  2011-05-03 | 23:31:36
Vad skönt det har varit att ha spenderat hela dagen hemifrån. Även om jag tidigare inte ville annat än att sitta hemma och bara ta det lugnt för mig själv, så är jag glad att jag inte gjorde det nu i efterhand. Ibland behöver man umgås med folk för att inte sjunka ner i djupa tankar som kan rubba en ur balans.
.
Det är mycket som snurrar i mitt huvud nu, frågor jag ställer till mig själv och andra saker som dyker upp. Både bra och dåliga minnen, bra och dåliga händelser. Sorg, glädje, lycka, ilska. Allt på en och samma gång. Lite svårt att hantera, men det fungerar. Jag är snart i balans igen.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad gumm? :O<3

2011-05-04 @ 08:15:57
URL: http://hedenbergjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0