So long, my friend.

  2011-05-31 | 09:59:13
God morgon! Här sitter jag med en kopp kaffe och lyssnar på The Strokes. Om ca en månad smäller det, då får jag se dem. Kärlek.
.
Gårdagen var mycket trevlig! Jag mötte upp Joakim för att ta en öl på orvars och liksom säga "hejdå" inför sommaren, och även Jonathan och Elin dök upp! Vi hamnade på terassen och var kvar där ganska länge innan jag och Joakim begav oss till Flogsta för att träffa Karl. Jag vet inte om jag får träffa honom mer innan han åker tillbaka till Huntington Beach, alltså Californien, så vi träffades och sa hejdå där också. Är glad över att internet finns så man kan hålla kontakten med alla nya vänner man skaffar!
.
Idag består min dag utav plugg, städning och packning. Imorgon tar min lillasyster studenten (det känns så konstigt, är det verkligen ett år sedan jag gjorde det? Vad gammal jag börjar bli..) och så åker jag till avesta för sommaren. Mysitimes! Det är sjukt hur man kan längta efter att flytta ifrån en stad och sen när man har gjort det, längta tillbaka så mycket. Om allt går enligt mina planer kan jag eventuellt flytta hem inom ett år och pendla istället. Men än så länge fungerar detta finfint.
.
Nej, back to studying! (Hey Karl, if you are reading this, I'm gonna miss you alot! And I promise you I'll come visit you in california, if you're coming to avesta sometime! ;) I'll keep practising english! )
.
Slutligen, eftersom jag inte har några nya bilder på mig just nu (vet ju att ni vill se mig! :D) så får ni se lite bilder på mitt hus jag håller på och gör på The Sims, nörd som jag är.

Kommentarer
Postat av: tess

Ååååh, Sims! Shit va kul! Det var ju aslänge sen. Måste få köra de i höst sen :D

2011-05-31 @ 22:58:27
URL: http://tessmedess.blogg.se/
Postat av: tess

Hihi, ja de var jättemys! Nu dugga :P

2011-06-01 @ 08:15:24
URL: http://tessmedess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0