Random

  2011-05-15 | 23:54:58

Var in och snodde denna från Jennfa, puss sötis! :*


Nämn något som gjorde dig glad igår: Att bara sitta i soffan bredvid mitt hjärta och kolla på teve, bara vara.
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Då hade jag nog somnat om igen.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Spelade the Sims :$

Det sista du sa högt: "Godnatt, puss! Hejdå."

Det senaste någon sa till dig: ”Puss, Hejdå!"

Vad har du druckit idag: Mjölk, sprite och kaffe. 

Vad var det senaste du åt: Cheeseballz

Vad var det senaste du köpte: Kaffe, frukt, duschcreme och multivitaminjuice.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Träfärgat, hos mamma vit och hos pappa trä.

Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt, men mulet och kallt.

Godaste glassmaken: Vanilj eller stracciatella!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jo visst kan det hända!

Sover du tungt: Nej det gör jag oftast inte.

Drömmer du mardrömmar: Ja, dock inte lika ofta som förut, men det händer.

Trivs du med ditt jobb: Just nu har jag inget jobb utan pluggar, och jodå, jag trivs helt okej. Är dock inte helt säker på om det är det här jag vill men jag ska ge det en längre chans.

Favoritklädsel: Mjukisbyxor och en t-shirt som luktar killparfym ♥

Favoritlåt just nu: Broder Daniel - No time for us (acoustic)

Vad ser du om du tittar till höger: Min kaffekopp och mina nyklar samt kort till korridoren/rummet.

Vad gör dig glad just nu: Vänner!

Vad ska du göra härnäst: Borsta tänderna, sätta igång ett avsnitt family guy och krypa ner i sängen för att sova!

Höger eller vänsterhänt: Vänster.

Humör just nu: Trött, men rätt glad.

Favoritgodis: Saltlakrits!

Kläder just nu: Jeans och tröja.

Sommarplaner: P&L, eventuell weekendresa, 20 års dag, Göteborg, träffa vänner, vila upp mig.

Hur många kuddar sover du med: 3

Spelar du något instrument: Piano. Jag önskar att jag hade tiden och orken att träna upp mig mer just nu, men det kommer.

Morgon eller nattmänniska: Det varierar.


Vad är viktigast för dig:
Familj, vänskap, kärlek.

Är du kittlig: Ibland.

Snarkar du: Nej, men jag jämrar mig ibland och pratar ibland.

Stjärntecken: Kräfta.

Äckligaste insekten: Spindel, helt klart. Ryser av bara tanken på ordet..

Längtar du mest efter just nu: Värme, sol, närhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0