Finalborg

  2011-05-01 | 18:36:48
I sann studentanda ska man uppleva skvalborg, kvalborg, valborg och finalborg. Jag skippade skvalborg eftersom jag hade tenta på kvalborg, men kvalborg festade jag på, somnade tre och gick upp sex för att gå på champagnefrukost och forsränning på valborg. Sedan var jag nog med om den längsta men en av de roligaste dagarna i mitt liv, chill vid ekonomikumparken, fest hos mig med massa folk, fest på ett tak och fest i en annan korridor.
Idag är det som sagt finalborg, har mest setat här vid datorn och chillat för mig själv men nu ska jag och Elin åka hem till emmy för filmmys med massa onyttigheter och vatten. Lugn kväll med andra ord! Det är tur att valborg bara är en gång om året..

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Ja, det är tur att det finns omtentor. :-) Jag hoppas förresten att du trivs bra där i Uppsala och med utbildningen och studentlivet! =)



Min valborg var bra, tack! :-) Jag har mest tagit det lugnt. Jag har tenta på fredag och måste verkligen plugga, så jag kände varken att jag hade lust eller tid för bakfyllor och dylikt. ;-P

2011-05-02 @ 09:11:45
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0