Dag 13 - Två saker jag inte skulle klara mig utan

  2011-05-24 | 21:30:34
Jag vet att det här är det enda jag lägger ut nuförtiden, men det blir bättre sedan, jag lovar. Har inte så mycket att skriva om för tillfället.
Två saker jag inte skulle klara mig utan.. hmmm.
Min mobil. Jag lever för min mobil! haha nej inte riktigt, men jag använder min mobil till mycket, jag ringer, messar, tar kort, lyssnar på musik och ja, ni hör ju. Jag har kontakt med så många vänner därigenom. För tillfället har jag en Iphone 4.
Musik. Fakitskt så är det så. Musiken har en så stor del i mitt liv. Jag lyssnar på den när jag är glad, arg, ledsen, besviken, ja, jämt. Jag är en allätare, alltså jag tycker om den mesta sortens musik. Just nu är jag inne i en period då jag lyssnar mycket på lugna låtar. Jag mår bra med musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0