Dag 11 - Två saker jag längtar efter

  2011-05-18 | 22:26:58
Jag längtar efter så många saker just nu så det är svårt att bara välja två, hehe! Men okej:
1. Jag längtar efter Peace and Love, att få se The Strokes. Underbart!

2. Jag längtar efter att bli klar med utbildningen. Jag vet att jag bara gått en termin än så länge, jag har 3 år kvar (eller 3½ år, beror på om jag lägger till mot grundskolan eller inte), men jag längtar ändå tills jag är klar. Tills jag får börja jobba på riktigt med barnen, inte bara praktik som de närmsta åren kommer innehålla. Att få jobba med underbara barn med massor av energi och fantasi och få lön för det, så att man kan börja leva, skaffa hus, familj och allt sånt där. Det är sånt jag längtar efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0