Dag 10 - Min utbildning

  2011-05-17 | 21:13:24
Ett kort litet inlägg blir detta då det inte är en sådan intressant historia, hehe.
I gymnasiet gick jag Handelsprogrammet, fast övertygad om att jag aldrig skulle studera vidare utan jobba på affär eller starta eget, något sådant. Det kan jag fortfarande tänka mig att jobba med då jag älskar det, men det är svårt att få jobb och efter ett par månader utan jobb tröttnade jag och började fundera ut vad jag skulle kunna tänka mig att jobba inom. Svaret blev florist eller inom läraryrket, helst förskola eller förskoleklass. Då det kostar massor att gå floristutbildning så sökte jag till universitetet och här sitter jag nu och har snart gått en termin på lärarprogrammet, mot yngre barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0