Dag 09 - Tio sanningar om mig

  2011-05-16 | 18:29:03
1. Jag älskar att sjunga.
2. Jag gillar även att rita, vilket jag försöker bli bättre på, när jag orkar lägga ner tid.
3. I mitt huvud förekommer mycket tankar, jag överanalyserar och funderar över allt, vilket är negativt i vissa avseenden.
4. Jag har sjukt dålig humor, jag skrattar åt allt. Speciellt när jag är trött!
5. Jag är ganska blyg av mig och pratar inte så mycket när jag umgås med folk jag inte träffat så mycket. Men jag älskar att träffa nya människor!
6. Jag har svårt att bestämma mig.
7. Jag älskar att snooza. (För det är så jobbigt att gå upp på morgnarna och så varmt under täcket.)
8. Jag älskar även att laga mat och att baka.
9. Jag har ganska lätt för att tolka kroppspråk och tonfall.
10. Jag är ofta väldigt glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0