Baby baby your lemon

  2011-05-10 | 22:56:27
ÅH vad jag älskar vädret ute just nu! Solen steker, det är sommarvärme. Både gårdagen och dagen idag har jag spenderat utomhus med fina vänner på en filt stekandes. Lite färg har jag fått men inte jättemycket. Det kommer väl! Så skönt är det, att kunna gå ute i ballerina/gladiatorsandaler och shorts samt ett linne med en bikini under. UNDERBART!
Efter att vi solat oss trötta så tog jag och Joakim bussen ut till Sunnersta där han bor för att laga mat tillsammans innan jag skulle tillbaka till stan och möta upp Elin. Så härligt att komma ut lite på landet, och jag kände lite hemlängtan, till stillheten och mysigheten hemma! Men snart så kommer jag hem. ♥
.
Nu ska jag plocka undan lite kläder, ta en dusch och sedan krypa i säng! Imorgon kommer mitt hjärta på besök och jag längtar så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0