Weekend

  2011-03-27 | 20:23:11
Har haft en riktigt trevlig helg! I fredags var det våryran, en fin middag med massor av lärarstudenter. God mat och trevligt sällskap! Drog sedan hem i skaplig tid och festade vidare till tidigt på morgonen, trevligt trevligt!

Lördagen spenderades hos fina Anna med ett gäng, och sedan gick vi runt halva stan och hamnade på Uppsalas sämsta klubb, med sällskapet så spelade det dock ingen roll. Drinkarna var goda och som sagt, sällskapet var bäst! ♥ Drog hem till mitt kalla rum och bäddade ner mig i sängen med filtar och täcken och allt jag kunde hitta haha.

Idag var det meningen att jag inte skulle göra något alls, men så skrev Elin och frågade om lunch, så jag tog bussen till stan och lunchade med henne och tog efter det en fika. Mötte upp Mathias och en till Elin och nu sitter vi hemma hos Mathias med godis och cola och ska kika på big brother. Ibland är det bästa som finns att bara chilla tillsammans med folk! Imorgon blir det även en snabbtripp till Sthlm med andra halvan av Dubbel E för att möta upp vår vän Joakim som kommer hem från Götet imorgon. Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0