Sicko

  2011-03-21 | 14:21:46
Här sitter jag, trött och sliten med en förbannad slemhosta och retande hals. För tillfället så hatar jag våren, som kommer och ger en falska förhoppningar, en "varm solig dag" med en kyla som man inte känner förrän efteråt, när man sitter här med en rejäl förkylning. Har inte riktigt tid! Det är tenta som gäller, började på den idag men jag fattar ingenting. Jag kommer få sitta dag och natt med den här! Ska bli så skönt att lämna in den på fredag och sedan dra ut på Våryran, glömma skiten för en stund haha.
_
Helgen spenderades i Avesta, fredag, söndag och lördag förmiddag var riktigt trevliga. Lördag kväll/natt var k-a-o-s, typ. Jag kan säga såhär: jag saknar inte utelivet i avesta, ett dugg. Tyvärr kanske, men men. Min näsa gör inte lika ont så det är ingen fara med den. Tror inte att den är blå heller så det är skönt! Haha, ibland får man passa sig! Men jag fick iallafall umgås med trevligt folk och det gör väl att det hamnar på plussidan lite.
_
Nej, nu ska jag ägna mig åt frågorna igen, och kanske försöka ta mig ner till ica och se om de har hostmedicin.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gumman, vad hände? :O <3

2011-03-21 @ 15:17:40
URL: http://taas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaha, men gud :O Tur du inte gjorde illa dig mer vännen :)Var det på star eller kingen? <3

2011-03-21 @ 16:21:32
URL: http://taas.blogg.se/
Postat av: Cillaah♥

vad hände med näsan din stumpan?

2011-03-24 @ 20:02:30
URL: http://cillaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0