Old man take a look at my life

  2011-03-23 | 16:20:41
Hemma från skolan igen! Maten var jättegod, asiatiskt med glass, frukt och godis till efterrätt, yummie! For till skolan och träffade Elin som var och kollade in sin framtida skola, trevligt trevligt! Så fick de träffa energiska Fredrik också, det är alltid en upplevelse haha!
Duggan var.. okej tror jag. När vi först fick den gav alla ifrån sig nervösa fniss och skratt och många suckade uppgivet, men efter att ha gissat sig till svaren och sedan satt sig i grupper för att inse att alla skrivit i princip samma sak tror jag att vi alla andades ut. 4 av 7 frågor ska jag väl klara iallafall! Nu är det bara tentan kvar och den tänkte jag stenköra på nu!

Kommentarer
Postat av: sanne

hejsan! hittade din blogg via google..

min mamma har också fibromyalgi, jag läste dina texten

och blev helt tårögd av "brev från fibromyalgi", så jag länkade till den från min blogg. det är så många som inte förstår..

mvh, sanne

2011-03-24 @ 01:28:15
URL: http://sannececilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0