Life is easy in the moonlight.

  2011-03-16 | 17:07:08
Var ut och kollade mailen imorse, såg att våra tentor som vi skrev för drygt en månad sedan blivit rättade och att man kunde gå ut på studentportalen för att se sitt resultat. Efter ett par timmar vågade jag mig på att logga in (jag var så sjukt nervös att jag inte skulle klarat den) och upptäckte att jag fått G. SÅ SJUKT GLAD JUST NU! Det firar vi med att ikväll åka till en klasskompis i knivsta med lite vänner och äta mat och dricka lite vin. Imorgon är det dags att sätta igång med den nya tentan som ska vara inlämnad nästa fredag.
Vill bara säga att jag inte glömt någon av mina vänner, speciellt inte mina närmaste. Jag älskar er, kom ihåg det, även om jag kanske inte alltid är den bästa på att visa det. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0