Du var min armé

  2011-03-29 | 13:19:20
Gårdagen var verkligen underbar.
Det är sådana dagar man behöver ibland, bara hitta på saker hela dagen och glömma sånt man inte vill tänka på. Det började med en tågresa till Stockholm för att möta upp Joakim som kom tillbaka från Göteborg. Vi satte oss på vapiano, han jag och Elin och åt lunch, efter det blev det en kaffe på ett utefik i solen och värmen! Vi åkte lite tunnelbana, strosade runt och på eftermiddagen tog vi sedan tåget tillbaka till Uppis, åkte hem till Joakim en sväng, tillbaka in på stan och tog en varsin öl för att fira att gänget är samlat igen!
Slutade med att de följde med mig hem på kvällen och sov över och idag har vi varit i skolan på morgonen för uppstart av en ny kurs. Vi hittade en backe som var fri från snö på vägen hem som vi fick för oss att rulla nerför haha, det slutade med att jag har sår på knäet och nästan hål på jeansen på samma ställe, och Elin fick en stukad handled. Kanske börjar vi bli för gamla för sådant? Men nej, man ska vara ung så länge man kan! :D



Vimmelbild från lördagen, jag, Elin och Ylva på Kalas, inte det bästa stället i Uppsala må jag lova! Men med bra sällskap blir allting kul!

Kommentarer
Postat av: Hanna

på kalas var vi förra gången vi var ut, för vi kom inte in nån annanstans. haha. Usch, det kändes som man var en 40-åring på högstadiedisco! haha

2011-04-03 @ 15:45:08
Postat av: Emelie

Hahaha ja det kändes verkligen så, även fast jag bara är 19 haha! 95% såg ut att vara typ 14-16 och betedde sig därefter också, usch! Verkligen det stället man går in på som sista utväg haha!

2011-04-03 @ 15:58:27
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0