A brave new world

  2011-03-10 | 15:03:24
Trött är jag! Är inte van att gå upp så tidigt som jag gör nu, det gjorde jag innan jag flyttade hemifrån medan jag gick på gymnasiet haha. Men det funkar, och som sagt så är praktiken jätterolig! Igår var jag i en etta och fick rita hästar åt hälften av flickorna, så sött. Idag har jag fått vara i en tvåa och observerat läraren där. Intressant att se, men jag är så trött så koncentrationen har inte riktigt varit vad den borde ha varit!
Men ikväll blir det tidigt, ska snart ner till Ica och handla basvaror. Hittills har jag bara handlat det nödvändigaste som frukost och sådant men jag måste ju ha något att laga till också! ;) Efter det ska jag försöka ta mig igenom Grupprocesser som är våran huvudbok till den här kursen. Måste även läsa två andra böcker som vi har en dugga på om någon vecka, gah! Sen ska jag väl ta tag i VFU-uppgifterna, föra över mina anteckningar till datorn. Mycket att stå i, tur att det är roligt iallafall!
Update: Blogg.se krånglar än en gång, går inte att få styckeindelning. Fixar så snart jag kan!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja absolut, det lär jag göra älskling :D<3

2011-03-11 @ 12:37:35
URL: http://taas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0