It's really good to hear your voice, say my name it sounds so sweet.

  2011-06-18 | 12:29:59
Vad skönt det är att få vara ledig, göra vad jag vill, träffa vänner, gosa med mitt ♥ och bara ta det lugnt. Nu är det bara dagar kvar till Peace and Love.. kan inte fatta det. En vecka med Fred och kärlek, en vecka med kompisar (drickande..) och konserter. Om en vecka och två dagar får jag se Julian, mums. Underbart! Det enda negativa är att jag måste vara en vecka borta från prinsen, men det tar jag igen sen!
.
När jag kommer hem från P&L är det en vecka kvar tills jag fyller också. 20 år, usch. Eller inte usch, men då är jag verkligen vuxen. Knäppt.
.
Här får ni en video, bara för att jag är tagg!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0