I can feel you breathing, it's keeping me awake.

  2011-07-05 | 12:52:02
Det känns att jag kommit efter med sömn, det känns att jag är sliten. Sover länge på morgnarna och min hals är inte rolig alls, hostar och gör ont. Ska alldeles strax göra mig lite te för att lindra den. Har haft en riktigt rolig vecka i Borlänge på Peace and Love, men jag har haft fruktansvärd hemlängtan också. Jag gillar inte att vara borta från alla jag tycker om så länge, men desto roligare när man kommer hem och får träffa alla!
Jag missade några som jag hade velat se, men jag såg rätt många artister iallafall; Sahara Hotnights, Kings of Leon, Veronica Maggio, Volbeat, The Ark, The Strokes och Håkan Hellström.
Nu är det inte många dagar kvar innan jag lämnar tonårslivet och blickar framåt som vuxen, som 20-åring. Konstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0