Onsdag!

  2011-01-19 | 06:55:02
Godmorgon på er! Här sitter jag i ottan och är trött ;). Mitt tåg mot Uppsala går om 50 minuter, ska på en föreläsning idag. Efter det ska jag göra massa ärenden på stan, lär till banken, stadsbiblioteket, csn, ja you name it! Men det blir nog bra. Igår var dock en lite stressig dag, men jag antar att det inte var den sista heller!
Har packat ihop alla mina kläder och smycken hemma i lägenheten så nu börjar det kännas att vi inte ska bo kvar här. Känns både bra och dåligt. Bra att jag slipper göra så här varje dag, gå upp extra tidigt och sedan åka tåg fram och tillbaka varje dag, bra att jag får uppleva min dröm om att bo i en större stad någon gång i mitt liv.
Känns tråkigt att inte bo kvar i lägenheten här dock, den trivs jag verkligen i.
Det är ju såklart även tråkigt och jobbigt att få bli särbo med min kära sambo, men det är en fas i livet som kan vara nyttig att gå igenom. Som tur är har vi ju all teknologi idag, så skype, webbkamera och mobil kommer användas flitigt!
Nej, nu ska jag bubbla vatten och göra lite te till tågresan, ciao!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Finaste Emelie!

2011-01-19 @ 13:49:37
URL: http://jessicajanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0