Liist

  2011-01-30 | 17:46:01

FEM SKULLE

Skulle du vilja vara längre? - Nej jag är rätt så nöjd med min längd. Vill jag vara längre finns ju klackisar!

Skulle du vilja väga mer? - Ja, det vill jag.

Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Haha

Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej, inte jättesugen på det idag direkt.


TIO KAN

Kan du röra på öronen? - Nej

Kan du slicka dig på näsan? - Nej, min tunga kan knappt komma ovanför överläppen, kort tungband!

Kan du kolla i kors med ögonen? - Klart jag kan!

Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja de borde kunna göra det, om de gör det vet jag inte men det tror jag väl.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Nej! Jag pratar hela tiden haha.

Kan du vara på fest utan att dricka? - Ja, det kan jag.

Kan dina vänner lita på dig? - Ja

Kan du tänka dig att pierca naveln? - Det är snyggt men jag skulle aldrig våga, sen skulle det inte passa på mig, så nej! Då gör jag hellre en till tatuering.

Kan du suga? - Haha, klart!

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Ja, det kan jag.



FEMTON HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Det har hänt.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja

Har du ett syskon? - Ja, jag har 3 st

Har du varit full den här månaden? - kan väl ha funnits något tillfälle, ja ;)

Har dina föräldrar ljugit för dig? - Det har säkert hänt.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - nja

Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nej

Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Ja

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? - Nej

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej

Har du haft sex med mer än tre personer? - Nej

Har du ljugit på någon fråga än då? - Nej



TJUGO VEM

Vem är din bäste vän? - Utan tvekan Jennifer.

Vem älskar du? - Jag älskar många. Vänner, familj, pojkvän.

Vem hade du senast sex med? - Inte så svårt att gissa, kanske.

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? - Mamma

Vem kysste du senast? - Chrille

Vem kan du berätta allt för? - Finns ytterst få, men det finns, och de vet vilka de är.

Vem hatar du? - Jag hatar ingen

Tänt eller släckt när du ska sova? - Släckt! Men ibland tar mörkrädslan över för mycket och då blir det en liten lampa.

Har du gråtit i skolan nån gång? - Ja

Har du någonsin sminkat dig som punkare? - Njae, inte riktigt.

Vilken färg har din jacka? - Beror på vilken? Min vinterjacka är lila, skinnjackan svart, vår/höstjackan grå.

Använder du långkallingar? - Inte ofta numera, men det har hänt. Annars brukar jag ha tights under om det är riktigt kallt.

Har du varit med i en rättegång? - Nej.

Vilka språk talar din mamma? - Svenska

Senaste piercingen? - Har ingen

Gay? - Absolut!

Har du däckat/spytt för att du druckit? - Haha....

Har du haft en stalker? -  Vet inte, kanske?

Minns du din/dina musiklärares namn? - Ja, Margareta i låg/mellan, Lasse i högstadiet.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? - Aldrig

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? - Kul för dig!

Har du varit utomlands? - Jovars

Vilken tid gick du upp i morse? - halv 11

Vad ska du göra efter det här? - Kolla igenom lite kurslitteratur, chatta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0