Ikeaa

  2011-01-29 | 14:06:03
Har precis kommit hem från en sväng på Ikea med far! Vi skulle kolla skrivbort och sådant inför min framtida flytt till korridorsrummet om en månad. Det var inte meningen att vi skulle köpa något idag utan bara kolla vad som fanns. Jag har haft en favorit länge som jag ville ha, och en speciell färg. Nu visade det sig att just den färgen skulle utgå så den var på rea och då slog vi till, så nu står det kartonger här hemma haha. :) Jag hade sådan tur också att det fanns EN kvar av skrivbordsdelen när vi kom till lagret så vi roffade åt oss den fort. Nu är jag grymt nöjd, det kommer bli så fint!
Bilderna är lånade från IKEA.se

Så sen blir det lite inköp av bordslampa, dekorationer och lådor. Kommer bli så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0