I can feel you breathing.

  2011-01-26 | 12:57:06
Åh vad skönt att komma hem tidigt och veta att man kan disponera dagen precis som man vill! Föreläsningen idag var helt okej, den handlade om hur ungdomar flyttar från småorter in till större städer, lite åsikter och tankar omkring det osv. Var intressant eftersom man kände igen sig själv lite, och hur man ser på sådana saker i staden jag kommer från och så.

Nu är jag dock hemma igen, och har precis fått i mig lite lunch. Resten av dagen kommer gå till att läsa igenom avhandlingen om detta som jag ska ha seminarie på imorgon, duscha och ikväll ser det ut som att det blir ett stort gäng från klassen plus några till ska ner på norrlands och dansa. Trevligt värre! Jag ska nog följa med, men det blir mycket, mycket lugnare idag än förra veckan! Inga shots, och bara ett par öl/glas vin, det räcker gott. Det är ju inte för drickat man går ut utan för gemenskapen, att få träffa folk och ha kul! ;)
Nu ska jag se om det går att få tag på min gosepojk, och sen duschen! 


Kommentarer
Postat av: Erica

Tack så mycket! :-D Nu var det ju dock nästan en vecka sedan jag skrev tentan och jag kan säga att det gick nog knappast galant... :-S



Går det bra för dig med pluggandet då, förresten? :-)

2011-01-26 @ 18:00:37
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0