Dygnsrytm!

  2011-01-04 | 10:27:50
Det där med att vända tillbaka på dygnet är inte alltid det lättaste. Gick och lade mig ganska sent för att slippa vända och vrida på mig, men ändå gå upp tidigt för att liksom "trötta ut" kroppen så jag blir trött tidigare, men har jag kunnat sova inatt? Inte mycket! Jag kände av lite huvudvärk när jag lade mig, men det brukar oftast sovas bort så jag brydde mig inte nämnvärt, och det ångrar jag.

Som jag legat och vridit och vänt på mig, försökt koppla bort värken, setat upp ett tag, varit uppe och gått osv. Världens migrän-huvudvärk, till den graden att jag nästan låg och grät! Har inte haft en sådan svår huvudvärk på säkert två år. Tillslut gav jag upp och tog en huvudvärkstablett samt smorde in nacken med heat lotion. Efter ett tag kunde jag ligga ned utan att det kändes som att huvudet skulle sprängas och illamåendet försvann, så jag kunde somna. Det var ungefär vid sex så när klockan ringde vid nio var jag totalt död!

Får väl hoppas att det förde något gott med sig, att jag är trött tidigt ikväll, skulle vara skönt att få någon ordning på detta nu innan jag börjar med skola och pendling och allt vad det kommer bli!

Kommentarer
Postat av: Kusin Hanna

usch, det där med dygnsrytm är fan drygt när den inte är som den ska. Ligger själv här klarvaken tjugo i två på natten.. Men jag har ju alltid varit nattuggla, så jag är väl van. Lycka till med skolan sen!

2011-01-10 @ 01:42:44
URL: http://myssli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0