Crrrrazy

  2011-01-24 | 19:02:14
Puh, vilken dag! Vaknade astrött imorse, tog en dusch och åkte till blåsenhus för att ha en workshop på morgonen. Letar febrilt efter rätt sal så huset är en stor jäkla labyrint haha. Hittade dock salen och det visade sig att bara ca 5-6 stycken, alltså ca hälften av gruppen tänkte gå på den.
Sen dök inte läraren upp heller så det slutade med att vi tröttnade på att vänta och satte oss för att plugga inför seminariet vi skulle ha på eftermiddagen. Efter lunch skulle vi ha en föreläsning, och jag måste säga att det var den hittills segaste föreläsningen jag varit på! Kan bero på att vi inte fick pausa och att rösten var den mest enformiga jag hört någon gång! Men jag kom igenom även den och så var det dags för seminariet.
Då var lärarens dotter sjuk så han var inte där, som tur var fick vi en inhoppare så fick vi diskutera i grupper. Men nu är jag helt slut, har bara krånglat idag känns det som!

Imorgon får jag dessutom reda på om jag får en tillfällig lägenhet eller inte. Vore fett skönt, så jag håller tummarna! Om det inte skulle ske så ska jag på en visning imorgon kväll så då får jag hoppas på den istället. Det gäller att försöka hitta positiva saker i allting ;)

Nej, nu ska jag ta och läsa en avhandling om utbildningskapital så jag är förberedd inför workshopen imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0