Ännu en lista..

  2011-01-03 | 19:36:20
Satt och kollade på slumpvis gamla bilder från tidigare år på bilddagboken och hittade en lista, så jag gör väl den igen få se vad svaren blir!

För ett år sedan:

Hur gammal var du? - 18
Vilken klass gick du i? - trean
Vad hade du för hårfärg? - Brunt eller svart
Hur lång var du? - 165
Vem var du kär i? - Christofer
Vad brukade du göra på fritiden? - Vara hemma, eller hos pojken, plugga.
Vilka umgicks du med? - Många! Ni vet vilka ni är.
Hur såg du ut? Inte så annorlunda mot nu tror jag, kortare hår.
Var allt bättre då? - Både och
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Ibland, men nej! Blicka framåt. :)

Nu:
Hur gammal är du? - 19
Vilken klass går du i? - Ingen, börjar på universitetet om två veckor dock.
Vad har du för hårfärg? svart, typ
Hur lång är du? 165
Har du någon pojk/flickvän? Ja
Vem är du kär i? - Christofer
Vad brukar du göra på fritiden? Mycket ;) festa, umgås med vänner, pojkvän, chilla.
Vilka umgås du med? Många! Ni vet vilka ni är som sagt
Hur ser du ut? Ja, jag ser väl ut som jag gör ;).

Har du..
Kysst någon? Ja
Sovit brevid någon av samma kön? Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? Ja
Slagit ner någon? Nej, men har önskat att jag gjort det ibland..
Ljugit för en bra vän? Ja
Svikit någon? Ja
Fuskat på prov/läxförhör? Ja

Vem:
Kramade du senast? Jennifer
Sov du hos senast? Hemma hos oss, bredvid min fina!
Kan du lita på till 100%? Ett par få.
Är den finaste personen som finns? Chrille
Vill du vara med just nu? - Vet inte!
Ringde dig senast? Mamma
Skickade ett sms till dig senast? Emelie Lor
Skickade du ett sms till senast? Emelie Lor

Vad:
Drack du senast? Kaffe
Köpte du senast? En väska!
Gjorde du igår? Åkte bil från Uppsala, var hos mamma en stund, åkte hem till lägenheten, chillade.

Vad ska du göra imorgon? Träffa Emelie Lor!
Vill du göra just nu? Festa.. Haha fast kanske inte just nu, nu vill jag nog spela sims!
Åt du senast? Kaka, fast om det menas mat så var det thaimat!
Är närmast dig som är rosa? Mitt armbandsur

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - Ja
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Ja, det blir 4 år snart!

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smygit ut utan lov - Haha, nej
Jag har ljugit om var jag är för dina föräldrar - Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - Ja
Jag har fuskat i ett spel - *host*
Jag har struntat i ett prov - Ja

DÅLIGA TIDER
Jag kan inte svälja piller  - Nej, eller jag kan, men jag har svårt för det och det är riktigt obehagligt så jag undviker om jag kan.
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej, men jag var nära på att få, jag vägrade.
Jag har anorexia och/eller bulimi - Nej, men jag har haft lindriga ätstörningar.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Ja
Jag har vaknat gråtande - Ja
Jag har somnat gråtande - Ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar -vem gör inte?
Jag har sett någon dö - Vår första katt, såg den bli påkörd när jag var 7 år.
Någon nära till mig har försökt begå självmord -
Någon nära till mig har begått självmord - nej, inte någon som var jättenära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0