-

  2011-01-08 | 15:00:05
Hatar att komma på rubriker haha.

Planerat att ha en lugn kväll ikväll, Chrille har ställt upp som chaufför åt mamma och Anders ikväll så jag tänkte vara hemma och chilla! Så skrev en vän till mig och försökte få med mig ut. Tackade först nej men ändrade mig efter att ha pratat med min pojke. Kan förstå honom att det kan vara skönt med lite egentid, oftast är ju jag hemma när han är ledig så han får inte vara helt själv och ta det lugnt någongång. Blir dock lugnt, någon öl, prat och dans! Räcker bra det, det bästa är ju att träffa folk, umgås, vara social. :) Lär ju passa på att träffa mina vänner här i avesta också, vet inte hur mycket tid till det jag kommer ha när jag börjat plugga! Men ja, vi får se hur det blir ikväll. 

Hur som, jag slänger upp en outfit senare. :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Paaaaaaaaarty :D :D :D

2011-01-08 @ 17:28:20
URL: http://jessicajanssonn.blogg.se/
Postat av: CillaaH ♥

du är baby! <3

2011-01-08 @ 19:42:42
URL: http://cillaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0