Sj kan ta...

  2011-02-14 | 19:36:21
Gah är tröttast och irriterad som sjutton! Varenda gång jag åkt tåg sedan jag började plugga har det varit förseningar av något slag. Idag tog nog priset. 15.19 skulle tåget avgå från krylbo, så skulle det komma en ersättningsbuss, och den blev uppskjuten och sen kom den inte alls och då blev det helt inställt. 16.40 kom ett annat tåg som jag hoppade på, skönt tänkte jag. Från sala så var det något signalfel eller vad de sa, så de fick åka med reducerad fart till morgongåva. 18.00 landade jag i Uppsala, trött, irriterad och halvt galen. Nu har jag dock kommit hem till pappa och lugnat ner mig lite haha!
Fick världens brakmiddag av Chrille och hans bror igår, det var riktigt gott! Och en jättefin blomma, två rosor och lite vitt, så mysigt. Dessutom visade det sig att det blir en weekendresa för han och mig längre fram, till paris eller någon annan stans. Han är så go min knäppa pojke ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0