Now I'm staying there just for a while

  2011-02-20 | 22:46:08
Av olika anledningar som dels har med en tenta att göra, dels med en tentafest och sedan lite mindre roliga saker att göra så har jag inte sovit så jättemycket denna helg. Det har resulterat i en mycket trött och smågrinig tjej, lite känslig och så. Men det ska vi råda bot på, imorgon är det start på ny kurs! Ledarskap och grupprocesser, 7,5 hp. I denna kurs ingår även VFU så vecka 10 ska jag vara i en skola hela veckan, ska bli roligt. Det är samma vecka som jag flyttar in i min studentkorridor även så det blir en spännande vecka!

Just nu längtar jag dock till sommaren. Jag och Jennifer har bestämt oss för att åka på Peace and Love i sommar, blir min debut. En vecka tillsammans med min bästa vän, det kommer bli galet, galet roligt! Jag har aldrig varit något festival-fan, det har liksom inte låtit så roligt så jag har alltid varit hemma, men nu känner jag mig riktigt peppad och taggad. Det kan nog bli riktigt kul.
Förutom det så planerar jag min tredje tatuering. Jag har massor av idéer, men vet inte vilken jag gillar bäst. Så fram med skissblocket kommer det bli när jag har tid och försöka få ner allt på papper. Jag och Jennifer har en pakt att från och med den 25 februari inte shoppa, för att spara till tatuering. Det kommer gå, jag är ju fattig student nu så jag lär ju i vilket fall leva snålt. ;)
Det här var nog det tråkigaste och längsta inlägget jag skrivit på veckor haha, bara för det lägger jag upp en bild. Pözz
Och nu krånglar blogg.se också, går inte att styckeindela texten, underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0