Hudvård

  2011-02-09 | 17:16:25
Sitter här rätt nyduschad och har precis skrubbat mitt ansikte med min nya skrubb från forever living products. Jag är så kär man kan bli! Min syster kom nyss in i rummet och började gapflabba eftersom jag satt här och smekte mig över kinderna med ett fånigt flin över läpparna haha. Men men blir verkligen så sjukt len så det är svårt att låta bli!
Min nya kärlek.
När jag har råd så ska jag skaffa mig hela serien, eftersom jag är så förälskad. Speciellt i serumet måste jag säga! Dock så är det lite tufft att slänga upp 1700 just nu, men sparar jag kan jag nog skaffa mig den om typ två-tre månader eller något! Eller kanske efter sommaren. Någongång ska jag köpa den iallafall, min hy skulle bli överförtjust!
Båda bilderna har jag tagit från google.


Nu ska jag snart platta mitt yviga hår, och sen sminka mig och dra på mig klänningen. Massor av the Barbas, gänget från insparkningen ska tydligen ut ikväll och det var längesedan jag träffade en del av de så man lär ju ner och hälsa ;). Elin, andra halvan av dubbel E drar dessutom tillbaka till Linköping imorgon och kommer inte tillbaka förrän efter tentan så jag lär pingla lite med henne ikväll. Blir nog trevligt, det har en tendens att bli det! 

Saknar dock alla hemma i Avesta: rudöfolket, haltarsbofolket, mina vänner i stan/horndal/fors/hedemora osv. Ni alla vet vilka ni är, massor av pussar till er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Saknar diiiiiiiiiiiiiig!

2011-02-09 @ 22:24:13
URL: http://jessicajanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0