And with the icebox

  2011-02-21 | 12:26:09
Ni må tro att det var skönt att sova ut imorse! vet inte om jag hade klarat en skoldag med start tidigt idag. Stängde av larmet på mobilen när det gick av i morse utan att jag märkte det och sov vidare haha. Men vaknade strax efter tio och kände mig oförskämt utvilad. Så nu sitter jag här, fixad och klar inför ett par timmars information om den nya kursen. Hoppas den är intressant!
Efter skolan tänkte jag dra ner en snabbis på stan och köpa en "kylningsplatta" eller vad det heter. Iallafall så är det en platta man ställer laptopen på som kyler den, vilket är mycket välbehövligt då jag får brännmärken på mina ben samt att datorn skriker för det mesta och ibland lägger av för att den blir för varm. Annars så vet jag inte riktigt vad dagen kommer att erbjuda, den som lever får se!
En suddig dagens! Lady Gaga tisha från H&M och en tröja från New Yorker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0