Julklappsshopping!

  2011-12-13 | 21:36:33
Idag har jag varit i Borlänge hela dagen med min pojk! Det kändes som att det var dags att inhandla julklappar, så vi for dit och fick alla avklarade! Så himla skönt, nu kan man bara slappna av innan jul. :)
.
Köpte mig även två nya bh-ar, då jag håller på att växa ur mina andra, vissa kan jag inte ens ha längre. Det är jobbigt det där, haha! ;)
.
Träffde på Matilda med pojkvän och en kompis till dem så vi hängde med dem en stund, åt och pratade! Väldigt trevligt må jag säga. Nu ska jag krypa ner i sängen och kika på lite vampire diaries med hjärtat innan han måste sova för jobb imorgon. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

växer booobiiseeen för fullt? ;) <3

2011-12-15 @ 19:28:06
URL: http://cillaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0