Christmas tree.

  2011-12-20 | 12:20:02
Jag hatar verkligen att man måste skriva rubrik på sina inlägg, har så sjukt svårt att skriva en bra rubrik. Sitter och broderar för tillfället, det blir nog bra när det är klart! En liten nalle ska det bli!
Och jag ser sjukt sliten ut så broderiet fick skymma mitt ansikte! ;) Ska alldeles snart gå och göra mig lite mer representabel samt packa lite, om ett par timmar sätter jag mig på tåget mot Uppsala och blir där fram till julafton. Ska bli mysigt! Har ju ett rum att städa ur och nycklar att lämna in.
.
Ser fram emot de här dagarna nu, idag får jag träffa fina vänner, och även på torsdag! På lördag är det julafton hos farmor och farfar, mys! Juldagen ska vi till Chrilles mormor, även det väldigt trevligt, på annandagen ska vi till min mormor och fira jul, den 29:e ska jag och Chrille iväg på ett litet "äventyr" (längtar), och sedan är det nyårsafton! Underbart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0