The sun will shine again tomorrow

  2011-04-03 | 15:13:03
Usch vilket tråkigt liv jag har idag. Jag sitter här och försöker motivera mig till att plugga. Måste även beställa ny kurslitteratur, så roligt! Njaee. Ingen som vill komma över på middagsdejt? Haha, det är visst inte så himla kul att bo helt själv, även om det kan vara skönt ibland. Men går jag ut i korridoren möter jag förhoppningsvis någon rolig själ som kan förgylla dagen lite!

Nej, nu får det vara nog med gnällande, nu ska jag ta och läsa igenom texten och sedan sätta mig och klinka på mitt keyboard, det borde få mig på bättre humör.

Btw.. jag funderar än en gång på att sälja min systemkamera. Vet att mamma kommer bli galen, men den ligger hemma i dalarna, jag använder den inte tyvärr, har varken tid eller motivation för att lära mig för tillfället så på något sätt känns det som att någon annan har mer nytta av den än jag. Jag kan inte ta med den på de flesta saker jag åker på, kanske bättre att sälja då och investera i en digitalkamera som jag kan våga ta med mig och använda utan att vara rädd för att den ska bli stulen/whatever? Tål att fundera på.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hur mycket skulle du sälja den för i så fall? :)

2011-04-03 @ 20:19:22
URL: http://lovisae.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0