Dag 03 - Min favoritbok/böcker

  2011-04-04 | 14:47:46
De som känner mig vet förmodligen vad jag kommer skriva här nu haha! Jag läser dock sjukt mycket böcker så det är svårt att skriva bara en, har läst hur mycket böcker som helst som jag älskar och kan läsa om och om igen.
Harry Potter - Nu är det iof 7 böcker, men de förtjänar absolut en plats på min lista, eftersom jag verkligen älskar dem! Det är en speciell känsla att läsa de böckerna, så mysiga på ett sätt. Och jag har varit nörd, en riktig nörd förut vilket de som känt mig länge kan intyga haha.

Jag älskar som sagt att läsa, och min lista här skulle kunna pågå i evigheter. Men nu var det en bok som skulle presenteras så då fick jag snällt skriva en (fast det blev en hel serie haha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0