27 dagar (igen)

  2011-04-02 | 19:51:57
Tänkte göra en lista igen, för att motivera mig själv till att blogga. Lovar att göra bättre ifrån mig än förra, som jag inte ens gjort klart än. Ni hittar alla dessa listor jag gjort under kategorin med samma namn (listor och liknande)
Dag 01 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 02 - Tre favoritprogram på tv
Dag 03 - Min favoritbok/böcker
Dag 04 - En nytagen bild
Dag 05 - Mina bästa vänner
Dag 06 - Min favoritplats
Dag 07 - Två utomlandsbilder
Dag 08 - Ett minne jag har
Dag 09 - En person som betyder mycket för mig
Dag 10 - Tre saker som finns i mitt rum
Dag 11 - Tio sanningar om mig
Dag 12 - Min utbildning
Dag 13 - Två saker jag längtar efter
Dag 14 - Fem webbsidor som jag ofta är inne på
Dag 15 - Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 16 - En bild som är från när jag var liten
Dag 17 - Min favoritfilm när jag var liten
Dag 18 - Min favoritmat
Dag 19 - Min favoritfrukt
Dag 20 - Tio saker jag gillar att göra
Dag 21 - Mina favoritdagar på året
Dag 22 - Min favoritlåt
Dag 23 - Vad jag vill bli när jag är stor
Dag 24 - Min förebild/idol
Dag 25 - Mitt bästa skämt
Dag 26 - Vad jag avskyr mest
Dag 27 - Min dag
Dag 28 - Mina syskon
Dag 29 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 30 - En sak jag gör varje dag
Dag 01 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 02 - Tre favoritprogram på tv
Dag 03 - Min favoritbok/böcker
Dag 04 - En nytagen bild
Dag 05 - Min favoritplats
Dag 06 - Två utomlandsbilder
Dag 07 - Ett minne jag har
Dag 08 - Tre saker som finns i mitt rum
Dag 09 - Tio sanningar om mig
Dag 10 - Min utbildning
Dag 11 - Två saker jag längtar efter
Dag 12 - Fem webbsidor som jag ofta är inne på
Dag 13 - Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 14 - En bild som är från när jag var liten
Dag 15 - Min favoritfilm när jag var liten
Dag 16 - Min favoritmat
Dag 17 - Min favoritfrukt
Dag 18 - Tio saker jag gillar att göra
Dag 19 - Mina favoritdagar på året
Dag 20 - Min favoritlåt
Dag 21 - Vad jag vill bli när jag är stor
Dag 22 - Min förebild/idol
Dag 23 - Mitt bästa skämt
Dag 24 - Vad jag avskyr mest
Dag 25 - Min dag
Dag 26 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 27 - En sak jag gör varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0