Need you now

  2010-09-15 | 22:29:05
Tillbringade dagen i Västerås idag med min moster. Min kusin skulle göra halkbanan och hon skulle få strosa omkring själv med lilla Lillmor i typ 3 timmar och då frågade hon mig om jag ville göra henne sällis. Självklart! :) Så vi åt lite, fikade lite och kollade på kläder och skor. Mys! Nu är jag trött, men asch, så kan det vara.

Imorgon ska jag ner på AF och gå på någon info om att starta eget, och på fredag var det någon som skulle komma och prata om distansstudier, trevlans!

Längtar som SJUTTON tills på onsdag då det blir bus med Jennifer! :) Är lite rädd, men vafan, det kommer gå kanon! Blev dock inte riktigt som jag tänkt från början, men det blir nog bra.


Trött är jag, men nu ska jag göra nytta.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det kommer gå jätte bra och det kommer bli fint :) jag håller dig i handen gumman <3

2010-09-16 @ 22:06:34
URL: http://hedenbergjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0