God dag yxskaft.

  2010-09-12 | 13:06:10

Skönt att gå och lägga sig i skaplig tid och sedan sova till 10, känner mig som en ny människa!
Just nu så sitter jag med lilla missekatten i knäet, hon gillar att sova här medan jag sitter vid datorn.

Idag då, idag ska jag städa lite, sådant man inte gör så ofta som att göra rent handfatet och så. Ska även göra rent i skåpet under diskbänken, usch men det är mycket välbehövligt! Ikväll blir det även att gå och lägga sig skapligt tidigt, imorgon ska jag ner på stan om jag hinner en snabbis med Jennifer för att boka tid till något som jag är så sjuukt rädd för men som jag vill av hela mitt hjärta. Ett steg att övervinna en rädsla för något annat. Är det någon som kan gissa vad det är? :)
 Efter det så ska jag till västerås på arbetsintervju. Jätteglad över att jag har chans att få jobb!
Ska även boka in mig på intensivkurs. Nu jäklar ska jag ta det där körkortet! Vill så jäkla gärna ha det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0