Då fäller jag ut vingarna .

  2010-09-11 | 21:20:43

Sådär! Nu har jag en fräsch design och en header jag är nöjd med. Tack Jennifer, du är bäst!

Idag har jag varit i Norberg hos min moster. Min lillebror skulle på kalas så då följde jag och min syster med mamma dit. Trevligt vare, då fick jag träffa liten bebis också, mys!

Hade en trevlig kväll igår, men jag känner att det kommer inte bli krogen på ganska länge för mig nu. Känns som att jag håller på att tröttna, men det kommer väl tillbaka sen.

Nej, nu ska jag svulla i mig kladdkaka, få se om jag får ha det för mig själv eller om Signhild försöker sno! Ska spela The sims också, var så grymt längesedan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0