Buuuusigt!

  2010-09-13 | 22:50:07
Idag har varit en jobbig dag, har knappt varit hemma någonting! Åkte till västerås i förmiddags och gick på stan där en stund, sedan var jag på arbetsintervjun. Får se vad som händer där.

Iallafall, sen kom jag hem runt 17, då var jag bara hem och hämtade en liten pappersbit, och sedan så var jag ner på stan till en liten busig grej nära plushuset och bokade in en grej som ska göras på onsdag nästa vecka om jag vågar.. Och inte ångrar mig, men det tror / hoppas jag inte. Få se hur det blir med placering bara, men det ska nog bli bra!

Efter det så drog jag hem en snabbis och böt om och så bar det iväg på dansträning. Kändes lättare denna gång men jag har fortfarande inte kommit in i "gunget" än, är lite stel i rörelserna fortfarande. Kul är det iallafall! :)

Nu sitter jag bara här och slöööar. är så grymt trött! Imorgon blir det arbetsförmedlingen och sedan ska jag nog bara vara hemma, diska lite, vika lite tvätt och ta det allmänt lugnt :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0