AAAAAAAAAHHHH :D

  2010-09-22 | 18:33:34
KAN NI FATTA?! JAG som är HUR nålrädd som helst, klarade av att göra TVÅ tatueringar idag! FATTAR NI HUR GLAD JAG ÄR JUST NU?! Och jag är så sjuuukt jävla nöjd med båda! Ett hjärta bestående av en g-klav och en
f-klav på handleden och en kontur av ett hjärta på foten. Så jäkla fina blev de. :)

Får ta bort plasten vid 9, så runt där tänkte jag knäppa kort och lägga upp här, så håll utkik! Tills dess får ni en teaser:


Man ser bara att den finns där, inte så mycket hur den ser ut.. bättre bild kommer ikväll!


Denna syns bättre, men det kommer bättre bilder ikväll som sagt!




Fattar fortfarande inte att jag vågade, känns lite overkligt. Jag kan säga att jag var skiträdd innan, blev lugn när Jennifer gjorde sina och sedan väldigt nervös när det var min tur! Det gick skitbra men nog sved det allt! Klart värt är det iallafall!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du var såå duktig älski :D <3

2010-09-22 @ 20:05:18
URL: http://hedenbergjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0