Du finns i varje andetag . ♥

  2010-11-23 | 22:56:09



Det kommer i vågor. Det slår mot en och slår omkull en. Idag är en svacka, en dag då tankarna är värre än vad de brukar vara. Jag önskar det fanns en speciell telefon man fick använda ibland, som man kunde ringa till himlen från, få prata av sig en stund, fråga hur det är och få en liten tröst. Men så är det ju inte. Jag kommer fortfarande på mig själv att tänka att "åh det där måste jag berätta för simone" och så kommer jag på att det går ju inte. Eller det går väl, men jag vet inte om du hör. Gör du det?

Jag har fortfarande kvar ditt nummer i mobilen, jag klarar inte av att ta bort det. Jag vill bara höra din röst igen, höra dig skratta och se dig le utan att det är på en film eller på en bild. Jag saknar dig så himla mycket! ♥

Det är dagar som denna som jag hatar. Dagar som jag mår jättebra och är glad, och så vänds det på en sekund och allt är skit istället.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

<3<3

2010-11-23 @ 23:00:22
URL: http://hedenbergjennifer.blogg.se/
Postat av: Sara

Man kommer falla omkull många gånger men tillslut kommer de nog kännas lättare. Jag berättar massa saker för Simone och då bara pratar jag högt rakt ut för jag tror att hon hör oss och lyssnar på de vi säger till henne och Simone skulle inte missa något roligt som vi vill berätta och hon vill att vi ska ha det bra och kunna le igen för hon tröstade alltid en när man var ledsen. Jag önskar också det fanns en telefon som man kunde få använda när de här dagarna som känns jobbigast kommer och kunna få ringa upp och prata med henne och se så hon har det bra, och fråga alla frågor som om hon hör oss och ser oss.



Jag saknar henne så himla mycket <3



KRAM PÅ DIG VÄNNEN!

2010-11-24 @ 07:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0