The studio.

  2010-11-02 | 23:16:40
Har varit i västerås idag, på the studio! Kul grej, men ändå lite minus. Minus för dyra bilder som ser precis likadana ut som alla andras i princip, minus på lång väntetid. Plus för fin sminkning! :)



En av mina bilder. Gillar den, men synd att bh:n blev med lite, går väl att redigera bort :).



Förresten! Vet ni vad jag hittade på ica i skrapan? En sak jag gått och suktat efter hur länge som helst, väntat på att den skulle komma till avesta som är så jäkla sega med att få in nyheter!


Marabou vintervit! :D Jag ÄLSKAR vit choklad, och jag köpte den såklart för att testa!







Gött mos! Nej men det var en väldigt god choklad, dock grymt söt. Lite sötare än vanlig vit choklad pga att den är smaksatt med vanilj, men jag säger: Mmmmmmmh, marabou! Gott alltså :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fina bilder! och åååååååååååh va gott :( <3

2010-11-03 @ 10:44:55
URL: http://hedenbergjennifer.blogg.se/
Postat av: jessica

åh jag vill också ha marabou nu :( haha!

Grymt fina bilder <3

2010-11-03 @ 12:14:42
URL: http://nattstad.se/jessicajansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0