Maybe I'll find some peace tonight

  2010-11-24 | 23:07:58
Har haft en aloe-vera kväll här hemma ikväll. :) Det var Emelie som kom hit och visade upp produkter och så fick vi testa och sedan beställa om vi var intresserade! Jag beställde ett liniment till mina spända axlar och så en tandkräm! Blir spännande och se hur bra de är. Har även funderingar på att själv börja sälja produkterna så jag ska ta en lunch med Emelie och hennes handledare (jag var på väg att skriva tandläkare, haha, jag börjar nog bli lite trött...) nästa vecka och få reda på lite mer! :)

Nu ska jag lägga mig och kolla på Stolthet och fördom, älskar verkligen den filmen, så mysig!



Kan ju ha världens mysigaste strumpor/sockor på mig, älskar bollarna!
40 kronor kostade de, på lager 70 i borlänge
:)



Förresten, vet inte om jag är tidig på att julpynta? Gjorde det igår, men åh, jag tycker det är så mysigt!
Så är det ju faktiskt första advent på söndag :)

Mys!

Kommentarer
Postat av: Mårten

Nej helt rätt tid att börja julpynta! Behövs i det här mörkret!

2010-11-25 @ 09:13:27
URL: http://vattenstorm.blogspot.com
Postat av: Jessica

Julen är sååååå mysig :D

2010-11-25 @ 12:12:45
URL: http://nattstad.se/jessicajansson
Postat av: Sara

JÄTTEMYSIGT :)! helt rätt att pynta tycker jag med :)! Ska jag göra också göra snart!

KRAM

2010-11-25 @ 15:09:27
Postat av: Emelie

Sara: Ja verkligen! Bra att du tycker det :) Hihi! KRAM

2010-11-25 @ 15:46:34
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0