I won't back down

  2010-11-08 | 03:19:05
Oj vad tiden rinner iväg. Har setat och kollat på massor med gamla kort på folk bilddagböcker! Shit vad man förändras med åren.

Har skapat en ny kategori, "Emelies Minnen". Här kommer jag skriva minnen jag kommer ihåg, roliga, sorgliga, frustrerande, ja you name it! Även bilder kommer att komma upp här, så jag hoppas det blir uppskattat :)



En fjortisbild på mig och Jennifer! Från högstadiet, men vet inte om det är i 8:an eller i början på 9:an? Någongång är det iallafall. En av mina bästa vänner på högstadiet, vi var osams under slutet av nian men så började vi umgås igen i mitten av första året på gymnasiet. Nu är hon än en gång en av de närmaste, en som jag kan dela allt med, skratt, gråt, ilska, glädje och tråkigheter. Vi har gjort väldigt sjuka saker ihop och gör väl fortfarande. ;)

Jag tror att våra bråk gjorde vår vänskap starkare i slutändan. Ibland kan en paus vara nödvändigt för att man ska hitta tillbaka till varandra!  Jag är glad att jag har dig hjärtat, love times!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

åååh får tårar i ögonen!



Jag är så himla glad att jag har dig gumman! Du är bäst :) LOVE<3

2010-11-08 @ 15:58:33
URL: http://hedenbergjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0